Monitorul Oficial Local
Cela Neamțu
Formulare online
Servicii online


Vă aducem la cunoștință că pentru o navigare cat mai ușoară acest site utilizează fișiere de tip cookie. De asemenea, am actualizat politica site-ului pentru a ne conforma cu Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea, vă rugăm să citiți și să înțelegeți conținutul Politicii de Utilizare a Cookies și Politicii de Prelucrare a Datelor.

Prin continuarea navigării pe site confirmați acceptarea politicii de utilizare a cookies si a politicii de prelucrare a datelor.

Centru de Conservare si Promovare a Traditiilor Locale

Centrul de Conservare si Promovare a Traditiilor Locale se implica activ in diverse actiuni de pastrare a traditiilor, obiceiurilor folclorice si organizeaza evenimente cu caracter cultural pentru promovarea valorilor artistice locale.


Administratie --> Compartimentul de Asistenta Sociala

Asistenta Sociala- Protectie Sociala

ACTE NECESARE ÎN VEDEREA ACORDĂRII INDEMNIZAȚIEI PENTRU PERSOANA CU HANDICAP GRAV

- cerere
- copie C.N./ B.I. /C.I. al persoanei cu handicap și/sau al reprezentantului legal al acesteia;
- copie certificat de încadrare în grad de handicap;
- copie hotărâre judecătorească, în situația în care persoana cu handicap a fost pusă sub interdicție și s-a instituit tutela;
- acordul cu optiunea indemnizatie de la DGASPC Iasi;
- cupon pensie in cazul pensionarilor;
- dosar cu sina.

ACTE NECESARE LA INTOCMIREA DOSARULUI ASISTENTULUI PERSONAL

- cererea de angajare;
- acte de stare civilă pentru insoțitor: certificat de naștere, buletin de identitate, certificat de căsătorie (xerocopii);
- acte de stare civilă pentru persoana cu handicap: certificat de naștere, buletin de identitate, certificat de căsătorie (xerocopii);
- adeverinta medicala pentru insotitor emisa de medicul de familie din care sa reiasa ca este apt pentru angajare;
- certificatul de incadrare în categoria de persoană cu handicap grav al persoanei care necesită asistent personal (gr.I);
- actele de studii insoțitor (xerocopii);
- decizia de pensionare (xerocopie);
- cazierul judiciar
- acordul scris al familiei sau al susținătorilor legali, in cazul persoanelor cu handicap grav fără discernamint;
- anchetă socială de la Compartimentul de Asistenta Sociala din cadrul Primariei Ciurea;
- dosar de incopciat.
- acordul cu optiunea pentru asistent personal de la DGASPC Iasi

ACTE NECESARE EFECTUĂRII ANCHETEI SOCIALE ÎN VEDEREA ANGAJĂRII CA ASISTENT PERSONAL AL PERSOANEI CU HANDICAP GRAV

- buletin de identitate / carte de identitate pentru bolnav și persoana care dorește angajarea;
- certificatul de încadrare în grad de handicap, pentru bolnav;
- cazier și adeverință medicală pentru persoana care solicită angajarea.

ACTE NECESARE ÎN VEDEREA EFECTUĂRII ANCHETEI SOCIALE NECESARĂ LA COMISIA PENTRU PROTECȚIA COPILULUI

a) încadrării într-un grad de handicap, corespunzător diagnosticului stabilit;
b) înscrierii în învațământul special.
- certificat de încadrare în grad de handicap din anul precedent
- bilet recent de externare din spital / adeverință medicală
- buletin/carte de identitate a părintelui sau reprezentantului legal al minorului.

ACTE NECESARE ÎN VEDEREA INSTITUIRII CURATELEI SPECIALE
(curator străin)

Curatele specială se eliberează în următoarele situații: dezbateri de succesiune, contracte de vânzare-cumpărare făcute în numele minorului.
- copii dupa buletinele de identitate/cărțile de identitate și certificatul de căsătorie al curatorului și al părintelui supraviețuitor;
- copii dupa certificatul de deces al părintelui;
- copie dupa certificatul de naștere sau cartea de identitate a minorului (după caz);
- copia anexei 1;
- cerere facută de părinte;
- declarație de acord facută de curator;
*Menționam ca la vânzari/cumpărări făcute de proprietari de către părinti sunt necesare, pe lângă actele menționate mai sus și copii ale actelor de proprietate ale bunurilor ce urmează a fi vândute, respectiv cumpărate, însoțite de copiile adeverințelor privind datoriile la plata întreținerii pentru apartamentele ce fac obietul tranzacției.

ACTE NECESARE ÎN VEDEREA INSTITUIRII CURATELEI GENERALE
(pentru bolnavii care au capacitate de exercițiu și minori)

a) pentru bonavii care își păstreaza capacitatea de exercițiu:
- copii ale cărților de identitate, certificatelor de naștere și căsătorie pentru bolnav și curator;
- adeverinte medicale pentru bolnav și curator;
- adeverință de venit / cupon pensie pentru bolnav;
- declaratțe de acord (curator);
b) pentru minori:
- copie a certificatului de deces al părintelui;
- copie a certificatul de căsătorie al părinților (după caz);
-copie /copii ale certificatelor de naștere ale minorului / minorilor sau buletine (după caz);
- adeverință de elev pentru minor;
- adeverințe medicale pentru minor și curator;
- copii ale certificatelor de naștere și căsătorie ale curatorului;
- carte de identitate pentru curator;
- cupon de pensie pentru minor (după caz);
- declarație de acord a minorului care a împlinit 10 ani;

ACTE NECESARE ÎN VEDEREA INSTITUIRII TUTELEI INTERZISULUI
(pentru bolnavii psihic care necesită ocrotire)

- hotărâre judecatorească de punere sub interdicție (ramasă definitivă);
- copii acte de stare civilă pentru interzis și tutore (carte de identitate, certificate de naștere, certificat de căsătorie,
hotărâre de divorț);
- adeverință de venit pentru interzis;
- adeverință medicală pentru interzis și tutore;
- cerere de instituire a tutelei;
- declarație de acord (pentru sot/ sotie);


ACTE NECESARE ÎN VEDEREA EFECTUĂRII ANCHETEI SOCIALE ÎN SITUAȚII ÎN CARE SUNT IMPLICAȚI MINORI

- buletin/carte de identitate a reprezentantului legal și,după caz, cel al minorului;
- caracterizare de la școala la care învață minorul ;
- actul medical doveditor, în cazul în care minorul sau un membru al familiei are probleme grave de sănătate sau a
fost victima unei agresiuni;

Vizualizari: 1488
Data creare: 06-01-2016 09:59:17

Bine ati venit pe site-ul Comunei Ciurea!

Primarul Comunei Ciurea, domnul Cătălin LupuVă mulţumesc pentru că aţi ales să utilizaţi și acest canal de comunicare, o modalitate prin care Primăria
Comunei Ciurea este mai aproape de cetăţenii și oaspeţii săi

Expoziția permanentă „Cela Neamțu” Ciurea

Expoziția permanentă de tapiserie, găzduită la Centrul Cultural „Cela Neamțu” CiureaExpoziția permanentă de tapiserie, găzduită la Centrul Cultural „Cela Neamțu” Ciurea